سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آرشیو وبلاگ 2 - وبلاگ انتخاباتی بچه های شیراز

تیز فهمی و پرخوری گرد هم نیایند . [امام علی علیه السلام]

مطالب زیر توسط نوشته شده است!

درخواست از نخبگان

دفتر رئیس‌جمهور منتخب بعدازظهر دوشنبه، طی اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: در پی تماس‌های مکرر مردم در خصوص ارایه پیشنهادات به رئیس‌جمهور منتخب، بدین وسیله از مردم شریف به ویژه نخبگان جامعه دعوت می‌شود با ارسال پیشنهادات و نقطه نظرات خود در زمینه‌های مختلف، دولت 70 میلیونی را در تحقق اهداف مورد نظر یاری نمایند.

به گزارش ایسنا، در ادامه‌ این اطلاعیه خاطرنشان شده است: انشاء‌الله پس از استقرار دولت جدید موضوع رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مردمی در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت و در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

تلفن تماس: 6133 (ده خط)
نشانی الکترونیکی:
www.President.ir
نشانی پستی: تهران، خیابان پاستور، دفتر ارتباطات مردمی رئیس‌جمهور منتخب



موضوعات یادداشت نظرات شما ()

فریاد وحشت

باسمه تعالی

سلام

صدای فریاد دزدها چه بلند شده! چه نعره ای میکشند!

خدایا ما نخواهیم اینها سرکار مملکت باشند باید چه کنیم؟

دکتر میگفت قله های ثروت و قدرت اجازه حرف زدن به بقیه

نمیدهند و آزادی بیان را نابود خواهند کرد ما متوجه نمیشدیم.

ثروتهای ملت بنده خدا را جمع کرده اند حالا هم با همان ثروت

میخواهند برایمان رئیس جمهور بتراشند این همه تریبون و

روزنامه و سایت و حنجره یک دفعه از کجا پیدا شدند؟

امروز صبح میدان نمازی جلوی دانشکده مهندسی بودم روی

زمین پر از تراکت و بروشور بود مثل ریگ شبنامه علیه دکتر

ریخته بود. ماتم برد. خدایا! چه خبر است توی این مملکت؟

راستی شما که اینجا نشسته ای حدیث کسا را خوانده ای؟

همین حالا بلند شو تا دیر نشده.  نماز استغاثه به امام زمان

علیه السلام چی خوانده ای؟

یا احمد بن موسی دستم به دامنت

 


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

مردمیار

باسمه تعالی

سلام

سخنگوی ائتلاف آبادگران با بیان اینکه پیش‌بینی تخریب علیه دکتر احمدی‌نژاد را می‌کردیم، اما چنین حجم بالایی از تخریب حتی در تصور ما هم نمی‌گنجید، گفت: این حجم تخریب اوج مظلومیت احمدی‌نژاد و مردم را نشان می‌دهد.

صبح امروز مهدی چمران در یک کنفرانس مطبوعاتی در محل خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: امیدواریم این روزهای بحرانی زودتر بگذرد و روز ۳ تیر مردم با حضور دوباره خود حماسه دیگری خلق کرده و رشد انقلابی خود را به دنیا نشان دهند.
وی افزود: یکی از دو نفر حاضر در مرحله دوم شخصیتی است که برای همه مردم او را می‌شناسند و شخص دیگر دکتر احمدی نژاد که جوان‌تر است و در کوران مبارزات انقلاب حضور داشته و بعد از انقلاب هم در دوران دفاع مقدس و بعد از آن به عنوان مدیر اجرایی حاضر بوده و برای اعتلای نظام تلاش کرده است.
رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: همزمان با مدیریت ایشان در استانداری اردبیل زلزله و برف شدیدی در استان تازه تاسیس و محروم اردبیل می‌آید و وی با مدیریت مطلوب و موفق این بحران‌ها، برای دو سال پیاپی مدیر نمونه کشوری می‌شود.
چمران تصریح کرد: ما برای شهرداری تهران ویژگی‌های ۶۰ نفر را مورد بررسی قرار دادیم و از بین آنها ایشان انتخاب شد و مدیریت کلان شهر تهران را که به اندازه چند کشور خاورمیانه جمعیت دارد و مدت‌ها هم درگیر اختلاف‌ها و کشمکش‌های سیاسی بوده را به عهده وی گذاشتیم که در مدت کوتاهی کمتر از یکسال با حمایت و همکاری مردم، شهر به گونه‌ای متحول شد که آثار آن محسوس بود و لایحه خوش خدمتگزاری به مشام مردم رسید.
وی تاکید کرد: تلاش دکتر احمدی نژاد در رفع مشکلات بی‌شمار شهر تهران باعث معرفی وی به عنوان یک چهره مقبول شد که وقتی در شهرهای مختلف کشور می‌رفتند مورد استقبال خوب مردم قرار می‌گرفتند.
سخنگوی ائتلاف آبادگران گفت: ایشان به همین دلایل به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری معرفی شد که حمایت هیچ حزب و گروهی را هم نداشتند و تبلیغات و ستادهای انتخاباتی وی مردمی و خودجوش بود و در بسیاری شهرها زنان گوشواره و النگوهای خود را برای هزینه تبلیغات وی اهدا کرده و برای پیروزی وی در مرحله اول انتخابات دعا و نذر و نیاز کردند.
چمران اظهار داشت: آراء دکتر احمدی نژاد در مرحله اول انتخابات در بین جوانان و دانشجویان بسیار زیاد بود که نشان دهنده مقبولیت ایشان در بین قشر آگاه و فعال جامع دارد.
وی افزود: دکتر احمدی‌نژاد تا زمان ثبت‌نام، کاندیداتوری خود را اعلام نکرده بود ولی بعد از آن در فرصت کوتاهی که وجود داشت وی یک رشد صعودی خیلی خوب در نظر سنجی‌ها داشت و امروز به عنوان رقیب یکی از استوانه‌های نظام که همه او را می‌شناسند در انتخابات مرحله دوم حضور دارد و این خود پیروزی ایشان محسوب می‌شود.
رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: مردم‌داری وظیفه همه مسئولان است اما مردم‌واری دکتر احمدی نژاد باعث محبوبیت او در قلب مردم شده است و عملکرد مردمی وی نشان داد که می‌توان یک دمکراسی واقعی مردمی داشت.
چمران گفت: نوع عملکرد دکتر احمدی نژاد با منافع بعضی‌ها سازگار نبوده و خودشایند آنها نیز نیست و ما توقع این را داشتیم که در صورت راهیابی وی به مرحله دوم انتخابات ایشان را تخریب کنند اما چنین حجم بالایی از تخریب حتی در تصور ما نیز نمی‌گنجید که مدعیان آزادی عقیده، دمکراسی، دین، مذهب و خیلی چیزهای دیگر در یک جبهه واحد به تخریب شخصیت فرهنگی آقای احمدی‌نژاد بپردازند.
وی با نشان دادن نمونه‌هایی از برگه‌هایی که در صدر آنها نوشته شده بود "طالبان در راه است" و در آن توصیه شده که مطالب ذیل این عنوان را توسط
sms برای دیگران بفرستید، خطاب به خبرنگاران گفت: این مطالب آن قدر سخیف، بی‌ارزش و غیرواقعی است که پذیرش آنها ساده نیست و خیلی از این مطالب نه عملی است و نه قابل قبول و حداقل شما خبرنگاران که جز اقشار مطلع و آگاه جامعه هستید نباید این حرفها را باور کنید و اطمینان دارم که این تخریب‌ها در نهایت مظلومیت آقای احمدی نژاد را برای مردم اثبات می‌کند و به نفع وی تمام می‌شود.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به برخی اقدامات شهرداری تهران در مدت مسئولیت احمدی نژاد به عنوان شهردار تصریح کرد: در حالی که بودجه ورزشی شهرداری تهران به مراتب بیش از بودجه سازمان‌ ورزش برای تهران است و در شرایطی که در این مدت بیشترین فضای ورزشی برای خانم‌ها به نسبت دوره‌های قبلی شهرداری ساخته شده چطور می‌توان دکتر احمدی نژاد را متهم به مخالفت با ورزش و حضور بانوان در جامعه و عرصه ورزش کرد.
چمران گفت: ما سیستم فعلی انتخابات را از غرب اخذ کرده‌ایم و متاسفانه امروز خصوصیات منفی آن مثل پول محوری، شایعه و تخریب را نیز در انتخابات کشور شاهد هستیم، اما گستردگی شایعه و تخریب در انتخابات با چنین حجم و شیوه و رویکردی که علیه دکتر احمدی نژاد صورت می‌گیرد حتی در انتخابات غربی نیز نظیر ندارد.
وی در پاسخ به این سؤال که روز گذشته دکتر احمدی نژاد در مجلس ادعا کرده که آدرس و شماره تلفن کسانی را که علیه وی شایعات تخریبی می‌سازند را دارد پس چرا اقدامی نمی‌کند، گفت: ما دنبال تخریب رقیب نیستم و این مسایل را باز نمی‌کنیم تا جنجال ایجاد نشود و گزارشی را هم که منجر به کشف چند چاپخانه و محل تولید شبنامه علیه دکتر احمدی نژاد شده است را خود مردم به نهادهای مسئول داده‌اند و ما اصلاً خبری از آن نداشتیم.
سخنگوی ائتلاف آبادگران تصریح کرد: ما اعلام حمایت‌های زیادی از علما و قشرهای مختلف مردم سراسر کشور داریم، اما دکتر احمدی نژاد تاکید کرده‌اند که اینها را برای تبلیغات خرج نکنیم.
چمران خاطر نشان کرد: حجم بالای تخریب‌ها علیه دکتر احمدی نژاد به مردم می‌فهماند که دلیل این همه تخریب علیه کسی که در تهران چنین خدماتی کرده است چیست؟
وی در پاسخ به سؤالی که اشاره به دید بسته احمدی نژاد در به کارگیری مدیران می‌کرد، تاکید کرد: چندی پیش وقتی با دکتر احمدی‌نژاد در خصوص اعضای کابینه احتمالی صحبت می‌کردیم حتی صحبت استفاده از دکتر عارف نیز به عنوان فردی توانمند و شایسته پیش کشیده شد و کسانی که ما را تخریب می‌کنند از همین دید باز ما نگران هستند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: البته ما این تخریب‌‌ها را از سوی شخص رقیب نمی‌بینیم بلکه کسانی که منافع خود را در خطر می‌بینند در ظاهر برای حمایت از رقیب آقای احمدی نژاد به تخریب وی می‌پردازند.
چمران در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر تحدید آزادی‌های اجتماعی و فردی در صورت رئیس جمهور شدن دکتر احمدی نژاد، اظهار داشت: آزادی قانون دارد و هیچ رئیس جمهوری هر کس که باشد حق ندارد آزادی‌های مصرح در قانون اساسی را محدود کند و مردم و رهبری جلوی هر گونه اقدام خارج از مسیر قانون از طرف هر کسی را می‌گیرند.
وی در پاسخ مجدد به این سؤال که معرفی مراکز تخریب کننده آقای احمدی نژاد تخریب رقیب ایشان نبوده بلکه اطلاع رسانی است، پس چرا آنها را معرفی نمی‌کنید بیان داشت: اگر نیازی به معرفی این گونه مراکز باشد حتماً این کار را می‌کنیم اما ما هرگز اقدام عکس‌العملی انجام نداده و همواره هر کاری را با مطالعه قبلی انجام داده‌ایم و نتیجه مطلوب هم گرفته‌ایم و در این مورد نیز مطمئناً براساس منطق و فکر و برنامه قبلی اقدام می‌کنیم.
رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به انتقادات مطرح درباره عملکرد عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ما نه تنها چاله‌های برف زمستان گذشته در تهران را پر کردیم بلکه چاله‌های عملکرد آقایان در سال‌های گذشته شهرداری را نیز پرکردیم و بسیاری از طرح‌های نیمه کاره را به پایان رسانده و طرح‌ها و پروژه‌های مورد نیاز جدید را آغاز کرده‌ایم و عملکرد شهرداری تهران در ۲ سال اخیر نیاز به معرفی و تبلیغ ندارد.
خبرنگاری از چمران پرسید که در مناظره تلویزیونی دو شب قبل، آقای کلهر که به نمایندگی از دکتر احمدی نژاد حضور داشتند گفته هویت ما چفیه بسیجی است نه تخت جمشید که چمران در پاسخ وی گفت: اولاً که این حرف شما درست نیست و آقای کلهر چنین حرفی نزده است بلکه در واکنش به توهین آقای مرعشی به بسیج و بسیجیان ایشان از بسیج و قداست آن دفاع کرده است.
وی در واکنش به اصرار خبرنگار مذکور گفت: اولاً آقای کلهر خود هنرمندی بزرگ و یک شخصیت فرهنگی است که چنین حرفی نمی‌زند و باز هم اگر شما اصرار به حرف خود دارید بنده این حرف را اصلاح می‌کنم.
رئیس شهرداری شهر تهران افزود: دکتر احمدی نژاد برای استفاده و نگهداری بهینه از ساختمان‌ها و بناهای تاریخی قصد دارد همانند برخی کشورهای دیگر و همچنین تجربه‌های موفق داخلی این بناها را در اختیار مراکز عمومی نظیر دانشگاه‌ها قرار دهد تا هم از آنها استفاده مطلوب شود و هم این ساختمان‌ها به دلیل کمبود بودجه تخریب نشوند.
چمران افزود: ما حتی برای تبلیغات تجاری برنامه داریم تا این تبلیغات در بستر فرهنگی مناسبی انجام شود.
خبرنگاری از چمران پرسید که اگر احمدی نژاد به کاخ ریاست جمهوری راه یابد، چه تعاملی با مخالفان خود خواهد داشت که وی پاسخ داد: احمدی نژاد هیچ وقت به کاخ راه پیدا نخواهد کرد و وی جایگاه ریاست جمهوری را نیز همچون شهرداری محل خدمت می‌داند و درباره نوع تعامل با مخالفان نیز ایشان یک تعامل انسانی با مخالفان خود خواهند داشت.
وی در پاسخ به این سؤال که وضعیت رسیدگی به چاپخانه‌های کشف شده‌ای که علیه آقای احمدی‌نژاد شبنامه منتشر می‌کرده‌اند در چه مرحله‌ای است گفت: بنده از ابتدا هم از این موضوع اطلاع نداشتم و پیگیری و رسیدگی به این موضوع نیز وظیفه نهادهای همچون وزارت اطلاعات و قوه قضائیه است و چون مردم خودشان گزارش کشف این محل را داده‌اند نتیجه پیگیری و رسیدگی به آن نیز باید به خود مردم ارائه شود.
سخنگوی ائتلاف آبادگران در پاسخ به این سؤال که آیا استفاده از نام شهید رجایی در تبلیغات احمدی‌نژاد درست است گفت: اولاً خود آقای احمدی‌نژاد هیچ وقت نگفته‌اند که شبیه شهید رجایی است و وقتی که چنین سؤالی از او شد نیز تاکید کرد که خود را خیلی کوچک‌تر از شهید رجایی می‌داند ولی استفاده از نام شهدا در جهت درست اشکالی ندارد و ضمن این که اگر فردی را در خصوصیات خوب و مثبت به شهیدی تشبیه کنیم این اعتلای نام و مقام آن شهید خواهد بود.
چمران در واکنش به بیانیه اعتراضی همسر شهید رجایی در این مورد تصریح کرد: چنان که همسر شهید رجایی گفته آقای احمدی‌نژاد در ظاهر شبیه شهید رجایی نیست اما شباهت باطنی را ایشان نمی‌توانند تشخیص دهند و تصویر شهید رجایی که در فیلم تبلیغاتی آقای احمدی‌نژاد استفاده شده است را نیز خود سازنده فیلم در فیلم آورده است.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا احمدی‌نژاد از اصلاح‌طلبان هم در دولت خود استفاده خواهد کرد، گفت: ما خود را از هم اصلاح‌طلب‌تر می‌دانیم و این تقسیم‌بندی‌ها باید درست تعریف شود و در دولت احتمالی آقای احمدی‌نژاد هم افراد براساس صلاحیت و تخصص به کار گرفته می‌شوند.
خبرنگاری از چمران پرسید شایعاتی که درمورد احمدی‌نژاد ساخته می‌شود حتماً زمینه قبلی دارد و الا اگر چیزی نباشد مردم حرفی نمی‌زنند که وی پاسخ داد: اتفاقا بنا به مطالعات علمی شایعه در مواردی ساخته می‌شود که هیچ زمینه قبلی ندارد.
سخنگوی ائتلاف آبادگران در پاسخ به این سؤال که موضع آقای احمدی‌نژاد درباره زندانیان سیاسی، مخالفان سیاسی و مطبوعات چیست، تصریح کرد: مسئله زندان و زندانیان چه سیاسی و چه غیر سیاسی ربطی به دولت و رئیس جمهور ندارد و آزادی ابراز عیده مخالفان و مطبوعات نیز همان آرمانی است که ما و آقای احمدی‌نژاد برای آن مبارزه کردیم و مطمئنم که در دولت ایشان فضای مناسبی برای فعالیت قانونی مخالفان سیاسی و مطبوعات ایجاد می‌شود.
از وی درباره ائتلاف احمدی‌نژاد و دیگر کاندیداهای اصولگرا سؤال شد که پاسخ داد: فرصتی برای مذاکره و ائتلاف رسمی با سایر کاندیداهای اصولگرا وجود ندارد ضمن این که ستادهای انتخاباتی کاندیداهای اصولگرا به صورت مستقل در حال فعالیت برای کاندیدای مورد علاقه خود هستند.
یک خبرنگار خارجی از وی درباره شعار دولت اسلامی و تسری آن به سراسر جهان و همچنین موضع آقای احمدی‌نژاد درباره مذاکره‌کنندگان ایرانی با کشورهای خارجی درباره مسائل مختلف پرسید که چمران پاسخ داد: حکومت اسلامی را ما از ابتدای پیروزی انقلاب تشکیل دادیم و تسری آن به جهان نیز آروزی دیرین مسلمانان و پیامبر مبنی بر حاکمیت اخلاق دینی که نجات بخش بشریت است می‌باشد و این آرزوی همه ادیان است که به توحید و برابری و برادری برسیم.
رئیس شورای شهر تهران افزود: بحث چینش مذاکره کنندگان خارجی هم در چارچوب وظایف شورای عالی امنیت ملی است که رئیس جمهور فقط یک عضو و رئیس آن است که تصمیمات این شورا باید به تائید مقام معظم رهبری برسد.
از چمران درباره شایعه مخالفت دکتر احمدی‌نژاد با سرمایه‌گذاری خارجی سؤال شد که پاسخ داد: ایشان گفته‌اند که تکیه صرف به سرمایه‌گذاری خارجی درست نیست و ما باید در وهله اول از سرمایه‌های داخلی و سرمایه‌گذاران داخلی استفاده کنیم.
خبرنگاری از سخنگوی ائتلاف آبادگران پرسید که موضع دکتر احمدی‌نژاد درباره مذاکرات هسته‌ای و فشار آمریکا برای ادامه تعلیق فعالیت‌های ایران چیست؛ وی تصریح کرد: موضوع تصمیم‌گیری در مذاکرات هسته‌ای هم مربوط به شورای عالی امنیت ملی است و مجلس و مردم ایران نیز در این باره بر حق مسلم کشور برای استفاده از علم و دانش برای پیشرفت و نه همچون آمریکا برای جنگ اصرار دارند.
چمران در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که آیا احمدی‌نژاد در کابینه خود از زنان هم استفاده خواهد کرد اظهار داشت: این سخنان که در کابینه از زن استفاده می‌شود یا نمی‌شود را بنده شخصاً هم نمی‌پسندم و به نظر من درست نیست هر جایی برای ژست یک خانم را بگذاریم، بلکه باید براساس شایسته‌سالاری از همه توانمندی‌ها استفاده کنیم ضمن این که در حال حاضر ائتلاف آبادگران هم در مجلس و هم در شورای شهر نماینده زن دارد.
از چمران در خصوص حضور احمدی‌نژاد در تیم‌های ترور خارج از کشور و فعالیت‌های امنیتی وی سؤال شد که پاسخ داد: اولاً شخصی که به صورت شبانه‌روزی در مدیریت‌های خود فعالیت می‌کرده وقت حضور در چنین کارهایی آن هم در خارج از کشور را نداشته و ثانیاً اگر چنین چیزی صحت دارد هم باید این سؤال را از رئیس دولت وقت پرسید که چرا مدیران وی چنین فعالیت‌هایی داشته‌اند.
رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سؤالی مبنی بر دخالت نیروهای مسلح در انتخابات به نفع احمدی‌نژاد گفت: نیروهای مسلح به صورت رسمی نمی‌توانند در انتخابات فعالیت کنند اما نیروهای بسیج از متن مردم هستند و حق فعالیت سیاسی هم دارند.
چمران در پاسخ به این سؤال که آیا شایعه حمایت رهبری از احمدی‌نژاد را تائید می‌کنید، گفت: رهبر معظم انقلاب رسماً و شفاف اعلام کردند که هیچ کس از رای ایشان خبر ندارد.
از وی درباره رویکرد اقتصادی دولت احتمالی احمدی‌نژاد سؤال شد که پاسخ داد: رویکرد اقتصادی دکتر احمدی‌نژاد اقتصاد مردمی است که متولی گری اقتصاد به جای گروه‌ها و افراد خاص به اسم اقتصاد خصوصی واقعا به مردم منتقل شود.
چمران درباره برنامه مدون احمدی‌نژاد برای اداره کشور گفت: از یکسال پیش آقای احمدی نژاد و عده‌ای از همکاران ایشان در دانشگاه‌ها به دنبال تدوین برنامه‌ای درباره نحوه اجرای سند چشم‌انداز ۲۰ ساله هستند و ایشان همواره به کار براساس مطالعه و بر محور شایسته‌سالاری و تخصص گرایی اعتقاد داشته و دارند.
خبرنگاری از ایشان پرسید که شما تضمین می‌دهید در صورت رئیس جمهور شدن احمدی‌نژاد به اتوبوس توریست‌ها تیراندازی نشود که چمران پاسخ داد: سؤال شما غیرمنطقی است و اگر در کشوری به اتوبوس توریست‌ها تیراندازی شود مگر تیراندازی کنندگان از رئیس‌جمهورشان برای این کار اجازه می‌گیرند ولی بنده تضمین می‌دهم اگر ایشان رئیس جمهور شوند نهایت تلاش را برای تامین امنیت توریست‌ها انجام دهند.
خبرنگاری با اشاره به برخوردهای نامناسب نماینده منتسب به ائتلاف آبادگران با جامعه مطبوعات و خبرنگاران گفت‌ آیا با رئیس جمهور شدن احمدی‌نژاد این برخوردها ادامه می‌یابد و ما دیگر شاهد لبخندی چون لبخند‌ آقای خاتمی در برابر خبرنگاران نخواهیم بود که چمران پاسخ داد: اولاً عملکرد افراد مربوط به خود ایشان است ثانیا بنده به شما قول می‌دهم لبخند آقای احمدی‌نژاد به خبرنگاران عمیق‌تر باشد.
در پایان خبرنگاری از چمران پرسید که آیا پست وزارت ارشاد را در دولت احمدی‌نژاد می‌پذیرید که وی گفت: دوست دارم هیچ کار اجرایی نداشته باشم و به فعالیت‌های فرهنگی خودم بپردازم.


 


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

مردمیار

باسمه تعالی

سلام

 

تازه‌ترین نظرسنجی خبرگزاری فارس نشان می دهد، محمود احمدی‌نژاد با ۷۹/۴۷ درصد از اکبر هاشمی رفسنجانی با ۷۳/۳۵ درصد مقبولیت پیش افتاده است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی که به سفارش خبرگزاری فارس و توسط یکی از مراکز نظرسنجی کشور روز دوشنبه ۳۰ خرداد در ۳۰ استان کشور صورت گرفته، حدود ۶۰ درصد از مردم ایران در دومین مرحله از انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد.
این نظرسنجی‌ نشان می‌دهد به جز استانهای کرمان و کردستان که هاشمی رفسنجانی حائز رتبه اول است، در ۲۸ استان دیگر،
احمدی‌نژاد با حداقل نیم ‌درصد (کرمانشاه) و حداکثر ۳۳ درصد(قم) اختلاف با رقیب خود، پیشتاز است.
این نظرسنجی در ۳۰ مرکز استان، ۵۱ شهرستان و ۳۲۰ روستای سراسر کشور انجام شده است. ۵۵ درصد افراد نمونه، مردان و ۴۵ درصد را زنان تشکیل داده‌اند.
حجم نمونه این نظرسنجی ۱۹ هزار و ۸۹۹ نفر بوده که در یک پیمایش ملی، طی یک مرحله بطور همزمان در تاریخ ۳۰/۳/۸۴ در سراسر کشور جمع آوری شده است.
همچنین آخرین نظرسنجی صورت گرفته از سوی سازمان صدا و سیما در مراکز استانهای کشور نیز نشان می‌دهد
محمود احمدی‌نژاد با ۵۶/۴۳ درصد در برابر اکبر هاشمی رفسنجانی با ۵/۳۶ درصد مقبولیت، شانس پیروزی بیشتری دارد.
کارشناس خبرگزاری فارس می گوید چنانچه طی ۴۸ ساعت آینده، اتفاق غیرقابل پیش‌بینی در عرصه انتخابات رخ ندهد، آرای مردم در روز جمعه، سوم تیرماه، با نتایج این نظرسنجی حداکثر ۵ درصد اختلاف خواهد داشت.
به گفته وی، برنامه‌های زنده تلویزیونی این دو نامزد در امشب و فردا شب، می‌تواند از جمله عوامل موثر بر آرای مردم باشد.
خبرگزاری فارس پیش از برگزاری مرحله اول انتخابات در چند مرحله اقدام به نظر سنجی کرده بود که مقایسه نتایج این نظرسنجی ها با نتیجه انتخابات جمعه گذشته نشان می‌دهد میانگین اختلاف نتیجه انتخابات با نتایج نظرسنجی فارس، تنها سه درصد بوده است.

 


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

دور دوم

باسمه تعالی

سلام

چرا من نمیتوانم این وبلاگ را آپدیت کنم؟ چون این چند روز داغون شدم

اعصاب برای آدم نمیگذارند.

بگذریم ... خدایی عجب انتخاباتی بود مردم ایران یک عادتی دارند بنام

مشت زدن توی دهن استکبار جهانی و چون به شدت به این عادت حمیده

معتاد هستند باید هر از گاهی یک چیزی به دهن اینها بزنند.

واقعا این سردمداران آمریکا در عین نفرت انگیز بودن چقدر کودن و ترحم انگیز

جلوه میکنند گاهی.

در مورد تحلیل انتخابات خیلی حرف برای گفتن دارم ولی شاید به صلاح

نباشد همه اش را حالا بگویم اما در مجموع معتقدم همه چیز را خداوند

به خوبی مدیریت کرد. تمام کاندیداها حضورشان خوب و مفید بود اینرا

من روز انتخابات با تمام وجود درک کردم. هر کدام از کاندیداها به نحوی تنور

انتخابات را حرارت بخشیدند و این مردم بودند که انتخاب کردند. واقعا توی

این انتخابات دست مدیریت الهی کاملا مشهود بود. دشمنان واقعا گیج

شدند و تا نتایج اعلام نشد بدبختها نفهمیدند از کجا دارند میخورند.

این روزها بازار نذر و ادای نذر گرم است. ما که دلمان روشن است و همان

پیشنهاد قبلی را دوباره تکرار میکنیم بعد از هر نماز یک صلوات کامل و با

توجه برای انتخاب کاندید اصلح بفرستیم.

ابتدا قصد داشتم آخرین مطالب برخی از وبلاگها و وب سایتهای

 کاندیداهای دیگر را که در دقیقه نود نوشته شده است را در وبلاگم

بیاورم تا کمی بخندیم اما به خودم گفتم بابا! بی خیال. حالا چه وقت

خندیدن به دیگران است. دیگرانی که شاید بانیتی پاک مشغول تبلیغ

کاندیدایشان بوده اند.همگی خسته نباشند

من این شبها پای تلویزیون واقعا اعصابم ناراحت میشود. مشخص است

که رقیب ما حرف جدیدی برای گفتن ندارد و نمایندگانش از سر ناچاری

بازی با کلمات را اسلحه تخریب و تحقیر دکتر احمدی نژاد کرده اند اما

ما به لطف خداوند امیدواریم. تخریب مخریب هم توی کارمان نیست

رقیب ما از بزرگواران است خدا ایشان را بزرگوار نگه دارد.

بیانیه دکتر توکلی


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

بعد از انتخابات

باسمه تعالی

سلام

چرا من نمیتوانم این وبلاگ را آپدیت کنم؟ چون این چند روز داغون شدم

اعصاب برای آدم نمیگذارند.

بگذریم ... خدایی عجب انتخاباتی بود مردم ایران یک عادتی دارند بنام

مشت زدن توی دهن استکبار جهانی و چون به شدت به این عادت حمیده

معتاد هستند باید هر از گاهی یک چیزی به دهن اینها بزنند.

واقعا این سردمداران آمریکا در عین نفرت انگیز بودن چقدر کودن و ترحم انگیز

جلوه میکنند گاهی.

در مورد تحلیل انتخابات خیلی حرف برای گفتن دارم ولی شاید به صلاح

نباشد همه اش را حالا بگویم اما در مجموع معتقدم همه چیز را خداوند

به خوبی مدیریت کرد. تمام کاندیداها حضورشان خوب و مفید بود اینرا

من روز انتخابات با تمام وجود درک کردم. هر کدام از کاندیداها به نحوی تنور

انتخابات را حرارت بخشیدند و این مردم بودند که انتخاب کردند. واقعا توی

این انتخابات دست مدیریت الهی کاملا مشهود بود. دشمنان واقعا گیج

شدند و تا نتایج اعلام نشد بدبختها نفهمیدند از کجا دارند میخورند.

این روزها بازار نذر و ادای نذر گرم است. ما که دلمان روشن است و همان

پیشنهاد قبلی را دوباره تکرار میکنیم بعد از هر نماز یک صلوات کامل و با

توجه برای انتخاب کاندید اصلح بفرستیم.

ابتدا قصد داشتم آخرین مطالب برخی از وبلاگها و وب سایتهای

 کاندیداهای دیگر را که در دقیقه نود نوشته شده است را در وبلاگم

بیاورم تا کمی بخندیم اما به خودم گفتم بابا! بی خیال. حالا چه وقت

خندیدن به دیگران است. دیگرانی که شاید بانیتی پاک مشغول تبلیغ

کاندیدایشان بوده اند.همگی خسته نباشند

من این شبها پای تلویزیون واقعا اعصابم ناراحت میشود. مشخص است

که رقیب ما حرف جدیدی برای گفتن ندارد و نمایندگانش از سر ناچاری

بازی با کلمات را اسلحه تخریب و تحقیر دکتر احمدی نژاد کرده اند اما

ما به لطف خداوند امیدواریم. تخریب مخریب هم توی کارمان نیست

رقیب ما از بزرگواران است خدا ایشان را بزرگوار نگه دارد.

بیانیه دکتر توکلی


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

بدون عنوان

بنام خدا

 

تا دولت کریمه یک یا حسین دیگر


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

گفت و گو2

باسمه تعالی

سلام

...

گفت:این رفتارها چه تاثیری در زندگی مردم داشته است؟

گفتم:به گواهی گزارشات سازمانهای بازرسی، شهرداری

تهران تا قبل از ورود آقای احمدی نژاد جزء منفورترین سازمانها

بوده است که درصد بالایی از شکایات و انتقادات مردم را به

خود اختصاص داده بود اما با ورود آقای دکتر احمدی نژاد و

عملکرد مثبت ایشان هم اکنون شهرداری تهران جزء

محبوبترین ارگانهای حکومتی محسوب میشود و این مطلب

بسیار مهمی است زیرا شهرداری تهران نقش بسزایی در

تامین امنیت سیاسی اقتصادی فرهنگی و...کشور دارد

به گونه ای که درجه اهمیت امنیتی شهردار تهران بالاتر

 از بیشتر وزرا و در حد درجه2 میباشد در حالیکه تعدادی از

 وزرا دارای درجه امنیتی 3و4 هستند. اینکه گفتم در

کشورهای دیگر شهرهایی مانند تهران را به صورت دولتشهر

اداره میکنند به این دلیل است که حوزه عملکرد شهرداری

بسیار گسترده و همه جانبه میباشد و نهادی محسوب

 میشود که در آن هم برنامه ریزی هزینه و هم برنامه ریزی

درآمد صورت میگیرد در حالیکه در بیشتر ارگانها برنامه ریزی

یا بر اساس هزینه است مانند آموزش و پرورش و یا بر اساس

درآمد مثل وزارت نفت

گفت: خوب قبل از ایشان هم دیگران شهردار تهران بوده اند

دکتر احمدی نژاد چه تفاوت خاصی با بقیه دارد؟

گفتم:دکتر به سیستم مدیریتی خاصی اعتقاد دارد که من در

مورد آن برایت توضیح میدهم. ایشان معتقد است که مدیران

 در جامعه اسلامی میبایست تنها برای خدمت به مردم فعالیت

 کنند و سطح زندگیشان در حد عموم مردم باشد. به این ترتیب

ایشان ضمن اینکه خودشان از حقوق و مزایای شهرداری تهران

استفاده نمیکنند جلوی بسیاری از ریخت و پاشهای عجیب و

 غریب را در این نهاد گرفته اند بعنوان مثال هزینه های دفتر شهردار

تهران حدود 20 میلیون در ماه است که دکتر آنرا صرفه جویی

 کرده است.و یا هزینه مسافرتهای خارجی مدیران شهرداری...

که به سمت تسهیل ازدواج جوانان سوق داده شده و به صورت

 وام در اختیار آنان قرار میگیرد.

از آنجایی که ایشان معتقدند نمیتوان اسلام را با حرام پیش برد

تا آنجایی که توانستند موارد خلاف شرع را از سیستم شهرداری

 حذف کردند. مثلا قبل از ایشان بر بدهکاریهای مردم درصدی

 را به عنوان سود میکشیدند که آقای دکتر این موارد را حذف کردند.

...

ادامه دارد

 

 

 


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

گفت و گو

باسمه تعالی

 

گفت:به نظر من رئیس جمهور باید مقتدر باشد تا بتواند

کشور را از بحرانهای بین المللی نجات دهد و جذاب باشد

 تا بتواند مردم را به خود جلب کند و همچنین گروههای

قدرتمندی حامی او باشند تا بتواند برنامه هایش را به پیش ببرد

گفتم:عمدا این خصوصیات را برجسته کرده اند تا مسائل

 مهمتری را از یاد ما ببرند.

گفت: مثلا چه مسائلی؟

گفتم:اینکه رئیس جمهور قبل از همه اینها باید مرد خدا باشد

وتنها تکیه گاهش لطف پروردگار باشد. اینکه رئیس دولت اسلامی

نباید خودش را به هیچ گروه و قبیله ای وامدارکند اینکه رئیس جمهور

دولت اسلامی میبایست حتما زجر کشیده و ساده زیست

بوده و تنها هدفش خدمت به مردم باشد.

گفت: به نظر میرسد از بین کاندیداهای فعلی ، آقای احمدی نژاد

از همه کم سابقه تر است.

گفتم: اتفاقا ایشان منطقی ترین روند را برای احراز مسئولیت ریاست جمهوری طی کرده است. ایشان با فرمانداری یک شهرستان شروع کرده اند و پس از آن به استانداری استان محروم اردبیل رسیده است

و در چند سالی که این مسئولیت را داشته با کار و تلاش فوق العاده در خدمت به مردم کارنامه موفقی از خویش به جای گذاشته است

به گونه ای که در پایان خدمت ، مردم اردبیل با گریه ایشان را بدرقه کردند.

به دلیل عملکرد عالی در مقام استانداری بر اساس شاخصهای

سازمان برنامه و بودجه سه سال پیاپی به عنوان استاندار نمونه

کشور انتخاب شدند و پس از آن به شهر داری تهران آمدند.

گفت: به نظر تو آیا درست است که یک نفر از شهرداری مستقیما به ریاست جمهوری برسد؟

گفتم: اولا که در بسیاری از کشورهای دنیا توانمندترین مدیران

در منصب شهرداری پایتخت قرار میگیرند و پس از آن به ریاست

جمهوری میرسند. ثانیا همانطور که میدانی تهران شهری است با

جمعیت حدود 5/7 میلیون نفر. یعنی اینکه تهران از بسیاری از

کشورهای دنیا بزرگتر است و اداره کردن چنین ابر شهرهایی

در دنیا با تدابیر خاصی صورت میگیرد.

گفت: مثلا چه تدابیری؟

گفتم:چنین شهرهایی را به صورت دولتشهر اداره میکنند و شهردار

در اینجا یک رئیس دولت محسوب میشودکه کلیه امور مربوط به

شهر مانند پلیس شهری آموزش و پرورش شهر تربیت بدنی و مسائل

فرهنگی و هنری و حتی امور امنیتی را تحت کنترل خود دارد.همین

چند شب پیش اخبار صدا و سیما میگفت: شهردار یکی از پایتختهای

 دنیا اعلام کرده است که هر کس در شهر شایعه پراکنی کند زندانی خواهد

شد.میدانی این حرف یعنی چه؟ در حالیکه مدیریت شهرداری تهران

فاقد بسیاری از این امکانات و اختیارات است توانست با یک

مدیریت تحول گرا نمونه ای از یک مدیریت کارآمد علمی و انقلابی

را به نمایش بگذارد و در حالیکه بسیاری از درآمدهای شهرداری

 تهران همزمان با ورود ایشان قطع شده بود و تضییقات زیادی

برایشان ایجاد کرده بودند توانستند با توکل بر خداوند عملکرد

 بی نظیری از خود به جای بگذارند. این در حالی بود که شهرداری

در این مدت نه تنها هیچگاه نرخ خدمات شهری را افزایش ندادند

بلکه حتی در مواردی نیز به شهروندان تخفیف نیز داده اند.

... ادامه دارد


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

سایت خدمت

باسمه تعالی

سلام

سایت آبادگران عرصه سلامت : جنبش عدالتخواه دانشجویی اردیبهشت ماه گذشته نامه سرگشاده ای را خطاب به کاندیداهای محترم دوره نهم انتخابات ریاست جمهوری منتشر کرد که طی آن از آنها خواسته بود ، وقتی را در نیمه اول خردادماه به برگزاری جلسه پرسش و پاسخی در منازلشان با حضور نمایندگان دانشجویان اختصاص دهند. این جلسات علاوه بر ایجاد فرصت "طرح سوالات" جدی دانشجویان از کاندیداها، قابلیت مشاهده "سطح زندگی" کسانی که قرار است جانشین بزرگانی چون شهید رجایی شوند را از نزدیک فراهم می کرد.
متاسفانه از آن تاریخ تاکنون با وجود پیگیری های مکرر تنها آقایان
دکتر محسن رضایی و دکتر محمود احمدی نژاد با این درخواست موافقت کرده اند و آقایان مهندس محسن مهرعلیزاده و دکتر علی لاریجانی صریحا با این درخواست مخالفت و سایرین نیز نداشتن وقت را بهانه گریز از این جلسه – که بیش از یک ماه برای اختصاص وقتی 2 ساعته به آن فرصت داشته اند – قرار داده اند.
جنبش عدالتخواه دانشجویی مجددا از کاندیداهای محترمی که حاضر به تنظیم وقت و پذیرش این خواسته نشده اند می خواهد تا در فرصت باقی مانده وقتی را برای اجرای این مهم مشخص نمایند.
ضمنا در این جلسات سوالات دانشجویان در چهار محور:
1. برنامه ها 2. عملکرد گذشته 3. مشی شخصی و سطح زندگی و 4. رویکرد و مخارج تبلیغاتی
به عنوان ملاکهای اصلی انتخاب اصلح ، از کاندیداهای محترم مطرح خواهد شد.
همچنین به اطلاع می رساند بعد از ظهر روز شنبه 84/3/21 مراسمی از سوی این جنبش در منزل شهید رجایی، اسوه مدیریت انقلابی ، با سخنرانی جناب آقای دکتر عباسی برگزار خواهد شد که طی آن نتیجه دیدارها و همچنین سوالات باقی مانده از کسانی که حاضر به پذیرش درخواست دانشجویان نشده اند، رسما منتشر می گردد.

 


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

   1   2   3   4   5      >

یکشنبه 103 اردیبهشت 16

امروز: 0 بازدید

فهرست

[خـانه]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

موضوعات وبلاگ

حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم

آرشیو وبلاگ 2 - وبلاگ انتخاباتی بچه های شیراز

جستجوی وبلاگ من

:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لوگوی دوستان

لینک دوستان



دکتر تراکتور احمدی نژاد
احمدی نژاد ما منتظر تو هستیم
سایت دکتر احمدی نژاد
مصداق رجایی
سیطره
روزنامه دانشجویی
مردمیار
انتخابات نهمین رئیس جمهور
ستاد مردمی دکتر احمدی نژاد در لرستان
حاشیه ها
خدمت
ائتلاف بزرگ نسل سوم
یادداشتهای من در سفر
یار در خانه و ما
اسلام ناب
پایگاه اطلاع رسانی ایمان
شیراز و آب رکنی و احمدی نژاد
وبلاگ ستاد اراک
وبلاگ بچه های لار
27 خرداد
ما نسل سومیها


آوای آشنا

صدای خودم

اشتراک

 

آرشیو

آرشیو وبلاگ 2

طراح قالب

www.parsiblog.com

تعداد 30601 بازدید