سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آرشیو وبلاگ 2 - وبلاگ انتخاباتی بچه های شیراز

هر که خردش را در اختیار گرفت، حکیم است . [امام علی علیه السلام]

مطالب زیر توسط نوشته شده است!

سایت خدمت
پته‌های فتاده در آب»
«پته‌های فتاده در آب»
انتخابات نهمین دوره ریاست‌جمهوری متفاوت از انتخابات مشابه دیگر بعد از انقلاب است. این انتخابات احتمالا به یک نقطه عطف سرنوشت‌سازی در تاریخ انقلاب تبدیل خواهد شد، قطعا اگر حساسیت‌ها و ویژگیهای آن به درستی درک و تفسیر شود و فضای انتخابات برمبنای آن مدیریت شود، ملت ایران از برکات آن بطور قابل توجهی بهره‌مند خواهند شد و البته عکس آن نیز متحمل است، شاید بهمین دلیل مقام‌معظم‌رهبری انتخابات خرداد ماه امسال را با مضامینی چون امتحان و آزمایش بزرگ و پیچیده توصیف فرمودند.
انتخابات ریاست‌جمهوری سناریو ساده‌ای نیست که یک عده انگشت شمار پشت درهای بسته بتوانند سرنوشت آن را رقم بزنند. این انتخابات یک رقابت ساده‌بین ده‌ - پانزده کاندیداها نیست، این انتخابات یک پیچ و گردنه تند در مسیر انقلاب است که اگر به ملت ایران اجازه دهند به سلامت از این گردنه عبور کند به آزاد راهی خواهد افتاد و به سرعت مسیر پیشرفت را طی خواهد کرد.
خوب طبیعی است این روند مخالفانی بی شماری خواهد داشت و دشمنیهای زیادی را تحریک خواهد کرد، چون چشم‌اندازی که در آن سوی گردنه انتخابات پرشور ریاست‌جمهوری در انتظار ملت ایران است با منافع شخصی و باندی قدرتهای خارجی و بعضا داخلی منافات دارد، طبیعی است که با تمام وجود توان خود را مصروف ایجاد انحراف در مسیر حرکت مردم ایران خواهند کرد.
ملت ایران با تمام عشق و علاقه‌ای که به اسلام و انقلاب اسلامی و حضرت‌امام و رهبری داشته و دارد و خواهد داشت از عملکرد فرهنگی، اقتصادی دولت در 16 سال گذشته، از روند تولید و توزیع ثروت و مدیریت آن، از ایجاد شکاف‌های عظیم درآمدی بین طبقات فقیر و متوسط و مرفه جامعه، از پدیده نور چشمی‌ها و آقازاده‌ها، از پدیده تبار سالاری، و بطور خلاصه از پدیده فقر و فساد و تبعیض ناخرسند است و عملکرد دولت‌ها را چه در بخش قانون‌گذاری و برنامه‌ریزیها و چه در مدیریت‌ها اجرایی برگرفته از اصول اسلام و انقلاب نمی‌داند، هرچند از نقاط قوت نیز نباید صرف نظر کرد.
بعد از تشکیل دوره دوم شوراها و شکل‌گیری مدیریت جدید شهری تهران، خبرهای امیدوار کننده‌ای در جامعه پیچید مبنی براینکه مدیران جدید شهرداری بیش از 400 مورد از املاک و امکانات گرانقیمت شهرداری را که قبل از آن در ید اختیار و تحت استفاده خصوصی عناصر و باندهای سیاسی متنفذ بوده، باز پس گرفته است و کماکان برای باز پس‌گیری بقیه نیز در حال چالش و مبارزه است. خوشبختانه با توجه به انباشت مطالبات 16ساله ملت ایران در خصوص قطع دست عناصر سوء استفاده‌گر از بیت‌المال، این رویکرد مدیران شهر تهران به یک جنبش مطلوب مردمی تبدیل شد. بطوری که فقط یک موج این جنبش هندسه مجلس هفتم را ترسیم کرد و بدینوسیله نطفه و کانون چالش‌های انتخابات ریاست‌جمهوری نیز دقیقا در همین موضع شکل گرفت، به عبارت دیگر امواج این رویکرد یک زلزله و طوفان تکان دهنده‌ای در میان آرایش و آرمشگاه کانونهای ناکارآمدی و سیاسی کاری و قدرت طلبی و فساد و تبعیض و سلطه و عوام فریبی ایجاد کرد و از همان زمان در جبهه مقابل - که اصالتا هم از یک جناح و گروه و تفکر خاص نبود - زنگ خطر را برای مقابله با این جنبش مردمی و دینی منشعب از هویت اسلام و انقلاب به صدا در آوردند. هرچند برخی نیز ناآگاهانه و از سر ساده لوحی در همین اردوگاه جای خود را تعریف کرده‌اند.
خلاصه کلام اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری 27 خرداد نهایتا عرصه رقابت دو قطب است که یک قطب نشأت گرفته از همان مطالبات بحق ملت ایران است که آن هم برگرفته ‌از هویت اسلام و انقلاب است، قطب دیگر مجموعه‌ای است که به هر عنوانی شکل‌گیری دولت عدالت محور مردمی منافع نامشروع آنها را تهدید می‌کند، یعنی همان عناصر و باندها و جریاناتی که از تکرار و تسری تجربه‌ تهران یعنی رویکرد خدمتگزاری و باز پس‌گیری اموال عمومی به تاراج رفته در سراسر ایران نگرانند.
البته به عنوان جمله معترضه باید تأکید کرد که غالب نیروهایی که وارد عرصه رقابت‌های انتخابات و ریاست‌جمهوری می‌شوند نیروهای خوش فکری بوده و سوابق مشخصی دارند و چه بسا با نیت انجام وظیفه به میدان آمده‌اند اما نباید از این نکته غافل شد که ستاد مدیریت مقابله با جنبش مردمی - و دینی مورد اشاره با لطایف الحیل توان مدیریت مواضع و حرکت‌های خیلی‌ها را نیز دارند هر چند ممکن است عامل فکر کند که این خود اوست که راه می‌رود!
بنابراین نویسندگان جوان و مخلص و دوست داشتنی که بی‌تمنا در ستاد یکی از کاندیداهای مردمی تلاش می‌کنند و مرتب از ساده‌زیستی و مردمی بودن و تحول‌گرایی و کارآمدی و ... آن برادر می‌گویند و می‌نویسند باید دقت کنند مشکل اصلی جبهه مقابل این شخص نیست بلکه نگرانی این جبهه و صف‌های آرایش شده آنها از جای دیگری است، آنها نگران موقعیت‌های قدرت و رانت‌ خود هستند، آنها نگران از دست رفتن یا محدود شدن آن امتیازات و فرصت‌هایی هستند که با تحقق دولت اسلامی تهدید می‌شود.
لذا تحقق دولت اسلامی گام بسیار مؤثر و عظیمی در روند تکوین انقلاب اسلامی است و چه بسا برای تحقق آن صدها مدیر کارآمد دیگری نیز هزینه شود. نکند صفای یک باغبان ما را از باغ دولت اسلامی و معیارها و الزاماتها غافل کند.
پس وظیفه همه ما این است که معیارها و ضوابط و برکات دولت اسلامی را تبیین کنیم که مطمئنا این راه نهایتا به تحقق آن خواهد پیوست.

محمود عباس‌زاده مشکینی


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

اول انقلاب

باسمه تعالی

سلام

الان بعد از ظهر پنج شنبه است، برای شادی روح درگذشتگان فاتحه و صلوات فراموش نشود

مردم گاهی که دور هم می نشینند از گذشته انقلاب یاد میکنند ، یاد کردنی!

همچین آه میکشند که آدم بوی کباب را به وضوح استشمام میکند! از سادگی و بی آلایش بودن مسئولین در آن روزهای میگویند و بوی کباب منتشر میکنند. چه روزهای عجیب و نازی بودند آنروزهای مواسات و یکرنگی.

و ناگهان بحث به اینروزها کشیده میشود و از افاده های طبق طبق و از خرجهای بی حساب و داستانهایی که هر کس به فراخور حال از تبختر، ولخرجی و بی تقوایی برخی مسئولین تعریف میکند، سخن میرود. تکیه کلامشان این است که از وقتی آقای ... بر سر کار آمد ناگهان حرکت و سلوک مسئولین تغییر کرد. ناگهان افتخار به ساده زیستی جایش رابه

غرورنوکیسه گی داد

دوست دارم اینجور مواقع بگویم آی مردم! آیا حاضرید اگر کسی از مدیران همچنان به اصول انسانی انقلاب وفادار بود او را برگزینید و رئیس جمهورش کنید؟

جدا به نظرم میرسد مردم اگر دکتر احمدی نژاد را بشناسند در انتخاب او تردید نخواهند کرد.

اگر تخریبچی ها ، دروغگو ها و عمله های سرمایه سالاری منحط بگذارند.

=========================                                     

تروریستهای شخصیتی در مطبوعات ، اینترنت... اینروزها سخت در تلاشند تا به پاس بهره مندی از سفره

نعمت روسایشان، هر چه میتوانند چهره تابناک مدیریت تحولگرای دکتر احمدی نژاد را زیر نقاب اینها جوان

هستند، اینها تندرو هستند ، اینها ... هستند ، مدفون کنند.این پروژه به کجا خواهد کشید خدا عالم است.

یک چیز را میدانم و آن اینکه ما شدیدا پای کار دکتر هستیم همه جوره! ان شاالله


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

بچه شیراز

باسمه تعالی

سلام       

اولا، ما که این وبلاگ را راه انداختیم نه اینکه خبری باشد، فقط چون خیلی بهمون فشار اومد

گفتیم بزنیم تو گوش اینترنت. اینجا هم چاهی است که میشود گاهی در آن فریاد زد.

دوما، ما حرفه ای اینکار نیستیم را هم قبول داریم ولی به قول معروف :

شاعری طبع روان میخواهد  نه عروض و نه بیان میخواهد

سوما ، شمایی که بچه شیراز هستید لطف کنید نظاره گر صرف نباشید ،بیایید کمک بابا!

 ما که کل اینترنت را قرق نکرده ایم ، شما هم بزنید تو گوش اینترنت، وبلاگی چیزی راه بیندازید

 یا حداقل مطالبتان را برسانید به ما ،خدا خیرتان بدهد. باور کنید ثواب دارد.

چهارما، شمایی که بچه شراز نیستید ، خوب شما هم بزنید دیگه! تو گوش اینترنت.

سادگی، صداقت ، صلابت، ظرافت و هنرمندی در تبلیغ ،  برای دکتر احمدی نژاد را فراموش نکنیم.

------------------------------------------------------------------

انقلاب اسلامی یک رسالت تاریخی بر عهده دارد  

پشت این حرف خیلی حرفها خوابیده بعدا بیشتر صحبت میکنیم


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

اصولگرایی
اصول چیست واصولگرا کیست؟

اصول‌همان معیارهایی است که نشان می‌دهد عمل ما درحوزه فردی ، اجتماعی وسیاسی چقدرمی‌تواند رضایت الهی را جلب کند. شاید این روشن ترین تعریف ازاصول واصولگرا یی باشد .اصول و اصول گرایی هم خانواده تکلیف وتکلیف گرایی است. هرمسلمانی در درون خود می تواند قضاوت کند چقدر اهل رعایت اصول وتکلیف است.
بااین تعریف هرکسی وگروهی با هر اسم و رسمی می تواند اصولگرا باشد ویا با هر اسم و رسمی ولو اسم اصولگرا ، اصولگرا نباشد. به همین دلیل نگرانی بخشی ازجامعه متدینین‌که دغدغه گرفتارشدن این عنوان به سرنوشت واژه‌های چون"اصلاح طلبی" و"خط امام" و"مجاهد" و... دارند ، قابل درک است. درادبیات دینی‌ ما یک مسلمان، هم باید اصولگرا باشد ، هم اصلاح طلب ، هم مجاهد وهم خط امام ورهبری ومکلف، واین یک اصل خدشه ناپذیراست ورسالت بس طاقت فرسایی است.
بنابراین ازاین منظراصولگرا بودن بسیار سخت تراست وامتحان بزرگی است، چون اصولگرایی ایجاب خواهد کرد که فرداز منافع حزب وباند وگروه وخانواده وشخصی خود به نفع مصالح ملی ومردم واسلام صرف نظر کند وکسی می تواند اهل چنین ترجیحاتی باشد که بتواند با نفس خود مبارزه کند.وصد البته مبارزه با نفس جهاد اکبر است.
حضرت امام صادق(ع)می فرمایند"خیرمن الخیرفاعل الخیر" یعنی ارزشمند تر از ارزش، فاعل آن ارزش است. بنابرین بااستناد به همین حدیث شریف درعجبم ازحال وزور کسانی که تلاش می‌کنند ازانتخابات ریاست جمهوری کلاهی برسر خود ویا حزب وتشکیلات وجناح متبوع خود ببافند و الا پیدا کردن اصولگرا ترین نامزد انتخابات چندان هم مشکل نیست واین ادعا دلیل کاملاً روشنی داردکه فقط به دو مورد از آنها اشاره می‌شود:
۱-شکی نیست که مهمترین واساسی ترین چالش انقلاب در دوران فعلی موضوع ناکارآمدی کارگزاران است ناکارآمدی منجر به ایجاد یاس وناامیدی می شود که فقط یک نتیجه آن کاهش نشاط وضریب مشارکت مردم درعرصه انتخابات است، بنابراین بسیار ساده است با یک گشت وگذارچند دقیقه‌ای در شهرهاوروستاهای کشور وگوش دادن به درد ودل مردم می توان تشخیص داد که به نظر آنها عملکرد چه کسی درکمترین زمان ممکن به عنوان مصداق والگوی کارآمدی تلقی می‌شود، بعضی‌ها پیش ازاین ۱۰سال، بعضی‌ها هشت سال، بعضی چهارسال، وبعضی‌ها نیز حداقل ۲ سال درمسئولیت‌های قابل توجهی خدمت کرده‌اند؟
۲-معیاردیگر قضاوت دشمنان انقلاب است،مگرنه این است که دشمنان انقلاب اسلامی هرکسی را که عملکرد اونشانگر کارآمدی وقدرت ملت ایران باشد بیش ازدیگران تخریب می‌کنند؟"
اگر مطالب منتشر شده از خبرگزاریها، شبکه‌های ماهواره ای و مطبوعات وابسته به بیگانگان رابیست وچهارساعت رصد کنند با یک حساب سر انگشتی متوجه می‌شوند که تقریبا بیش از هفتاد درصد مطالب وپیامهای تخریب کننده برعلیه یکی از کاندیداهاست که همان او ویترین کار آمدی است به طوریکه حتی مجبور شده‌اند برای تضعیف او غالب کاندیداهای دیگر را تبلیغ کنند.بنابراین سوال این است پس ما را چه شده است !؟
یا ما را کجا می برند ؟!
بنابراین تشخیص نامزد اصلح برای علاقمندان به عزت اسلام وانقلاب وپیشرفت ایران عزیز چندان هم سخت نیست البته اگر ترجیحات حزبی اجازه دهد ، کسی که با کار وتلاش شبانه روزی وبی ملاحظه و تدبیربتواند نظر ومحبت مردم را به ارزش‌های مدیریت دینی جلب نماید ، آیا او مصداق فرمایش حضرت امام صادق"ع" نیست که فوقا به آن اشاره شد ؟

سید علی اکبر خاتمی

نقل از مردمیار



موضوعات یادداشت نظرات شما ()

سند بیست ساله چشم انداز

باسمه تعالی

سلام

1_ آمریکاییها خیلی پست و بی تربیت هستند که به قرآن توهین کرده اند لعنت خدا ومقربان درگاهش بر آنها

2_همانطور که میبینید اینروزها دکتر آماج انواع و اقسام تهمتها و تخریب هاست. خودم و شما را توصیه میکنم

به آرامش. به نظرم باید سعی کنیم با بیانی زیبا و متین توانائیهای دکتر احمدی نژاد را برای افراد بازگو کنیم

خدا بزرگ است. والعاقبه للمتقین

2_ ماهایی که میخواهیم در انتخابات شرکت کنیم حتما باید سند چشم انداز بیست ساله را مطالعه کنیم

بلکه باید دقیقا آنرا موشکافی کنیم با بتوانیم از بین کاندیداها آدم مناسب را انتخاب کنیم.فعلا گفتاری از

مقام معظم رهبری را می آورم تا ببینم خدا چه میخواهد.

                  شما جوانهاى عزیز این سند چشم‏انداز را مطالعه کنید. اگر کسى دقت نکند، ممکن است خیال کند

                  افرادى نشسته‏اند و انشاء نوشته‏اند؛ ولى نه، بدانید انشاء نیست. کلمه کلمه‏ى این چشم‏انداز

       -با تأکید مى‏گویم - محاسبه شده است.    اینکه ما گفتیم در بیست سال آینده مى‏خواهیم کشورِاول منطقه در این خصوصیات باشیم و این شاخصها را داشته باشیم - که در سند دو صفحه اىِ چشم‏انداز ذکر شده - کلمه کلمه‏ى اینها بررسى و محاسبه و کارشناسى شده است. ما مى‏توانیم منتها این توانستن شروطى دارد.
   ببینید عزیزان من! همه‏ى شما مثل فرزندان من هستید. من یک یک شما جوانهاى عزیز را از ته دل دوست مى‏دارم و معتقدم هر کارى در این مملکت باید بشود و بتوان کرد، باید به دست شماها انجام شود. البته هر کارى ساز و کار دارد. مایلم صادقانه مطلب براى شما روشن شود. ما معتقدیم این چشم‏انداز، تحقق یافتنى است؛ اما باید برنامه‏ریزى و راه حرکت را پیدا کرد. کسى هم که عامل و مباشر این کار است، نسل جوان است.

 

این قسمتی از صحبتهای آقا است در جمع جوانان و دانشگاهیان همدان. توضیح دیگری نمیدهم!!


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

دنیای سیاست2

باسمه تعالی

سلام

چندی قبل یک اشاره ای به پیچیده بودن دنیای سیاست کردم امروز میخواهم ادامه بدهم.

واقعا رئیس جمهور چه جوری باشد خوب است؟ چه جوری باشد توی این سیستم جواب میدهد؟

آیا اگر رئیس جمهور یک آدمی باشد بدون اعتقاد به مبانی دینی این نظام و بی اعتنا به آموزه های

انقلابی اسلام میتواند در این مجموعه کارآیی داشته باشد؟ مثلا یکی بیاید بگوید من در عین اینکه

اعتقادی به قانون اساسی ندارم اما خود را ملتزم به آن میدانم فارغ از صلاحیت یا عدم صلاحیت این

فرد برای برای احراز منصب در این نظام آیا این چنین تفکری قادر به پیشبرد اهداف این نظام خواهد بود؟

اگر دقت کنید شاه بیت بسیاری از سئوالات منحرفین از اصول انقلاب این است که برخورد شما در برابر

حکم حکومتی چه خواهد بود؟ هرچند در پس این گونه سئوالات القائات منفی بسیاری پیگیری میشود

اما من با این نکته اش کار دارم که سائل فرض را بر این گذاشته که رئیس جمهور برنامه ریزی و عملکردی

بر خلاف منویات رهبری نظام با حداقل بی اعتنای به آن میتواند داشته باشد که ممکن است منجر به

موضع گیری ایشان شده و به صدور حکم حکومتی بیانجامد و حالا باید بدانیم واکنش این رجل سیاسی

در برابر این اختناق چیست. بله این سئوالات برای کسانی که اعتقادی به مبانی دینی نظام ندارند

ممکن است موضوعیت داشته باشد ولی برای آنان که ولایت فقیه را نه صرفا جایگاهی تعبیه شده

در قانون اساسی بلکه نیابتی از طرف امام معصوم علیه السلام میدانند این شطحات بی معنی

خواهد بود.

به بیان اخری رئیس جمهور مکتبی بر خلاف دیگرانی که به هر روی میخواهند یک ارتباط بی روح و

صرفا قانونی بین رهبری و رئیس دولت بتراشند خود را مرید و مطیع مقام ولایت میداند.

 

================================                    

 

نوشته شده توسط: یک قطره از هزاران


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

مطلوب امام زمان

باسمه تعالی

سلام

امروز تعدادی از وبلاگهای طرفدار دکتر احمدی نژاد را مطالعه کردم. فقط امیدوارم هرکس رئیس جمهور میشود

آنطوری عمل کند که امام زمان علیه السلام دوست دارد.

 

حاشیه ها

 

-----------------------------------------------------------------


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

ذائقه مردم

باسمه تعالی

سلام

آیا ذائقه مردم عوض شده است؟

این روزها می شنوم برخی میگویند مردم عوض شده اند، دیگر مدل زندگی

و مدیریت امثال شهید رجایی را نمی پسندند. دیگر سخن از ساده زیستی،

صداقت، یکرنگی و مواسات با مردم آنچنان طنینی در ذهنها نمی اندازد.

 این مفاهیم کهنه شده اند و جای خود را به فرهنگ دیگری داده اند.

آیا واقعا اینگونه است و جامعه ما صاحبان قدرت رسانه ای و وابستگان به

چرخه های انحصاری قدرت و سرمایه را بر امثال دکتر احمدی نژاد ترجیح میدهد؟

من فعلا هیچ جوابی به این سئوال ها نمیدهم و تا روز انتخابات سعی میکنم

خلاف آن به اثبات برسد نه اینکه اگر موفق نشدیم قهر میکنم ،نه، ولی با

 دل شکسته شرمنده شهید آوینی خواهیم بود

 

مدیریت انقلابی...زالو صفتان...بیت المال

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

نوشته شده توسط:یک قطره از هزاران


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

اسم نویسی دکتر احمدی نژاد

بنام خدا

از بایکوت خبری که بگذریم بالاخره دکتر احمدی نژاد اسم نوشتند  و جالب اینکه ایشون برای اسم نوشتن جمعه را انتخاب کردند شما بگید چرا؟؟؟

 

محمود احمدی‌‏نژاد ظهر امروز با حضور در محل ثبت نام ستاد انتخابات ریاست جمهوری به صورت رسمی وارد عرصه رقابت‌‏های انتخاباتی شد.

به گزارش خبرنگار "ایلنا"، محمود احمدی‌‏نژاد پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: به هیچ حزب و گروه وابسته و تعهد ندارم و معتقدم دولت نباید وام‌‏دار هیچ حزب، گروه و دسته جناحی باشد، بلکه باید وامدار ملت، شهیدان و نظام اسلامی باشد.
وی پس از ثبت نام در ستاد انتخاباتی کشور با بیان این مطلب که درباره افراد، احزاب و گروه‌‏ها و مسایل حاشیه‌‏ای انتخابات، هیچ اظهار نظری نکرده‌‏ام، گفت: انتخابات متعلق به ملت و عرصه دخالت ملت در سرنوشت خود است. احزاب و گروه‌‏ها باید راه را برای این حضور هموار کنند.
وی اظهار داشت: توهین و تخریب دیگران مشی انسان‌‏های قدرت طلب و زبون است و این مناصب به همان اندازه که در خدمت رشد و بالندگی و خدمت به ملت قرار گیرد، دارای ارزش است و هر کس که در راه برگزاری انتخاباتی مردمی و پر شور تلاش کند، برنده است.
احمدی نژاد همچنین رئوس برنامه‌‏های خود را در عرصه سیاست داخلی و خارجی بیان کرد.
وی در رابطه با مدیریت شهری، گفت: مدیریت شهری مستقل است و بنا به گواهی آمار و واقعیت ها در دو سال گذشته به اندازه هشت سال کار شده است و کاری که شهرداری تهران در برف‌‏روبی کرد، بی نظیر بود و در این رابطه به دولت پیشنهاد شد که دو روز فعالیت اداری را متوقف کند تا برف‌‏روبی صورت گیرد که دولت نپذیرفت و ما هزینه بسیار سنگینی متقبل شدیم.
وی در رابطه با تهدیدات اخیر، گفت: کسانی که دشمن ما هستند، منتظر اظهارات ما نخواهند شد و ملت قدرتمند ایران به خوبی از منافع خود دفاع می‌‏کند و در عرصه سیاست خارجی باید متکی به ملت باشیم.
وی حضور اصحاب رسانه‌‏ها را برای برگزاری هرچه پرشکوه‌‏تر انتخابات لازم دانست.
احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که آیا به نفع قالیباف کنار می‌‏روید، گفت: مگر در انتخابات نفعی در کار است.
وی در رابطه با پاسخی که به خاتمی داد، گفت: پاسخ به خاتمی نقد نبود، پاسخ بود.
شهردار تهران درخصوص دیر اعلام کردن کاندیداتوری خود، عنوان کرد: ورود به عرصه انتخابات نیازمند مطالعات گسترده و عمیق است و به این دلیل اعلام کاندیداتوری دیر شد.
وی در پاسخ به این سوال که با حضور هاشمی بحث تعویض مدیرعامل مترو به وجود آمد، چه توضیحی دارید؟، گفت: در تمام سازمان‌‏ها عزل و نصب وجود دارد و این جریان ربطی به بحث حضور هاشمی ندارد.
احمدی‌‏نژاد در مورد رابطه با احزاب، گفت: من یک معلم و استاد دانشگاه هستم و به هیچ حزب و دسته تعهدی ندارم و دستاوردهای من مردمی و خودجوش هستند .

در ضمن بهتون پیشنهاد میکنم ملاکهای رهبری در انتخاب فرد اصلح دنبال کنید مطمئنا خواهید توانست فرد اصلح را انتخاب کنید

 

 


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

بایکوت خبری

باسمه تعالی

سلام

شما فکر میکنید چرا این قدر بعضی ها تلاش میکنند دکتر احمدی نژاد و تفکری

که ایشان آنرا نمایندگی میکند را در بایکوت خبری نگه دارند؟ این چه ترس

 عجیبی است که به جان اینها افتاده. تیترهای برجسته در مورد انتخابات میزنند

به علاوه هشت تا عکس ولی هر چی نگاه میکنی عکسی از دکتر احمدی نژاد

نمی بینی. با هزار کلک و آسمان و ریسمان بهم بافتن میخواهند به همه بقبولانند

که ایشان اصلا اینکاره نیست.

من فکر میکنم بدانم مشکل کجاست؟

همه مسئله اینجاست که دکتر اینکاره نیست! متوجه منظور میشوید؟

 آنها کسی را می خواهند که که بتوانند با او کنار بیایند تا روند غلط مدیریتی

 گذشته را تغییر ندهد و آدمهای کلیدی آنها را دست نزند تا همچنان بتوانند

به حیات انگل وار خود بر سر خوان بیت المال ادامه بدهند و مدیریت از راه دور

خود را به وسیله دستهای مخفیشان همچنان بر کشور اعمال کنند.

اما جوانانی مثل من این شلوغ بازی ها را از سر گذرانده اند. ما  کاندیدای خود را

انتخاب کرده ایم و تا آخرین لحظه به تبلیغ معیارهای رهبری و مصداق بارز آن

خواهیم پرداخت. تا خدا چه بخواهد.

چرا احمدی نژاد

 

===============================                                                                                                                                                                                         

نوشته شده توسط:یک قطره از هزاران


موضوعات یادداشت نظرات شما ()

<      1   2   3   4   5      >

شنبه 103 اردیبهشت 29

امروز: 5 بازدید

فهرست

[خـانه]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

موضوعات وبلاگ

حضور و غیاب

یــــاهـو

لوگوی خودم

آرشیو وبلاگ 2 - وبلاگ انتخاباتی بچه های شیراز

جستجوی وبلاگ من

:جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لوگوی دوستان

لینک دوستان



دکتر تراکتور احمدی نژاد
احمدی نژاد ما منتظر تو هستیم
سایت دکتر احمدی نژاد
مصداق رجایی
سیطره
روزنامه دانشجویی
مردمیار
انتخابات نهمین رئیس جمهور
ستاد مردمی دکتر احمدی نژاد در لرستان
حاشیه ها
خدمت
ائتلاف بزرگ نسل سوم
یادداشتهای من در سفر
یار در خانه و ما
اسلام ناب
پایگاه اطلاع رسانی ایمان
شیراز و آب رکنی و احمدی نژاد
وبلاگ ستاد اراک
وبلاگ بچه های لار
27 خرداد
ما نسل سومیها


آوای آشنا

صدای خودم

اشتراک

 

آرشیو

آرشیو وبلاگ 2

طراح قالب

www.parsiblog.com

تعداد 30610 بازدید